9.08.2006

Beraat Kandilimiz Mübarek Olsun

Gecikmeli bir mesaj oldu. Dün kandille ilgili bir şeyler yazmıştım. Yayınla demiştim. Neden çıkmamış anlamadım ve çok üzüldüm :( Hayırlısı olsun.

Dün gecem malesef benim açımdan çok bereketli geçmedi. Şehir dışından misafirimiz vardı. Kendileride pek inançlı insanlar değildi ve ben onlara hiçbirşey anlatamamanın ezikliği pişmanlığı içindeyim. Rabbim hidayet nasip etsin. Gece 12:00 gibi birşeyler yapma fırsatı bulabildim. İnşallah kabul olmuştur. İnşallah günahlarım bağışlanmıştır. Rabbimden fazla birşey isteyemedim. Utandım. Hangi yüzle hangi kullukla isteyebilirim ki. O en doğrusunu bilip verir inşallah.

Belediyenin Arapça kursuna kayıt oldum. İnşallah muvaffak olurum. Öğrenebilirim. Tamamen olmasada Kur'an-ı Kerim'den bazı kelimeleri okurken anlıyor olmak güzel olur inşallah. Osmanlıca ve Arapça arasında kararsız kaldım. Evime yakın olanı tercih ettim bende. Osmanlıcayıda Arapçayı hallettikten sonra öğrenirim artık. Allah ömür verirse.

Cumamız mübarek ve bereketli olsun.