9.26.2006

Fena grip oldum. Bugün daha iyiyim sadece biraz öksürük var. Pazar günü sabah bir uyandım. Gözlerim ve burnum çeşme. Gözlerim şiş. Burnum kızarık. Boğazım acıyor. Kemiklerim hafif ağrıyor. Birde gece sahura kalkamadım. Uyuyakalmışım. Öyle oruç tuttum. Artık son birkaç saat iflas bayrağını açmıştım :) İştahsız iştahsız yemek yedim. Sonra midem bulandı. Annecim nane limon yaptı. Vitamin aldım ilaç içtim. Kendime geldim biraz. Ertesi gün bütün gün yattım uyudum. Bugüne iyiyim. Elhamdülillah. Canım yemek yemek istemediği için sahurda zorla bir iki lokma yiyorum. O bile idare ediyor. Bu açlığa dayanamıyorum. Tansiyonum düşüyor. Başım dönüyor. Diyerekten bahane üretenlerin çoğunun sahura kalkmadan oruç tuttuklarını öğrendim. Sahura kalkıp iki lokmada olsa yendiğinde gripde olsan tutulabileceğinin örneği var. Ben :P İlk kez sahura kalkmadan oruç tuttum gerçektende çok zor. Napıp edip kalkılmalı. Hem o zaman Ramazanda olduğunu daha iyi anlıyorsun. Hemde gecenin bereketinden faydalanıyorsun. İlk kez bu sene ramazan davulcusunun sesine uyandım. Hemen hemen hergece uyanıyorum onun sayesinde. Eğer kapıya gelirse mutlaka para vereceğim. İnşallah. Haketti çünkü. Bu gece biraz erken kalktım öksürükten dolayı. Davulun sesini duyunca hemen pencereye koştum. Bakayım neye benziyor kapıya gelince tanıyayım diye. Arkasından gördüm yakalayamadım. En iyisi o çalarken gece balkondan vermek. Zaten yere yakın ev :P Başkasına hak geçmesin istiyorum. Keşke hep böyle iştahsız olsamda bir çorbayla sofradan kalksam. O zaman incecik olurdum. Daha sağlıklı olurdum. Hemde midem şişmiyor karnım ağrımıyor çok yemekten. İştah kesmenin yolları varmı acaba? :) Kabe'de ve Medine'de sabah namazlarını seyrediyoruz. Çok güzel. Keşke orda olsak diyoruz. Seneye Ramazana nasip olur inşallah gitmek. Yada daha öncesine. Ramazandaki daha güzel ve bereketli olur herhalde. İnşallah nasibimizde vardır. Ordan oraya atladım. Aklım çok dağınık gripten heralde. Ben dinleneyim biraz.